Wash it out

publicerat i Allmänt;









Önskade mig sol o blå himmel även idag, men tji fick jag. Vaknade för övrigt på fel sida med en ångestklump i bröstet. Händer väldigt sällan nu för tiden. Hatar verkligen att vakna med ångest, det är bland det värsta som finns. Tror att jag drömde något otrevligt, men jag minns inte vad. Kanske lika bra. Till råga på allt hade jag stängt av alarmet i sömnen så jag missade tvätt-tiden med en timme, så nu hann jag inte torka tvätten... mutter...
Har iaf fått tvättat en maskin o ätit lite frukost. Sen blir det promenad med Beckie o Tiger o förhoppningsvis tar dagen en bättre vändning :)

Just nu lyssnar jag på PJ Harvey o försöker hitta ställen att hänga upp den förbannade tvätten på.



 

 Mycket bra! fits like a gloooove!


"Baby, you got a bad bad mouth
Everything is poison that's coming out
Cheating, lying since the day you were born
Someone outta rinse it out with soap


Wash it out, wash it out, wash it out


No kind words are coming out of your mouth
Plenty goes in but nothing good comes out
Badmouth, sad mouth, you were an unhappy child
That doesn't make your lying tongue alright"




.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

Ush ångestmorgon e inte kul alls :( hoppas din dag vänder som du sa!



ja svarar på mina komentarer i mitt komentarsfält så du inte missar att ja svarade dig ;)

2:a kommentar, skriven , av Gro:

Jag kommer snart och muntrar upp dig!!

Det är ju 17 maj i dag, då ska man vara glader :)).

Måste oxå tillägga att du har lagt ut en mycket bra text i slutet a PUSSv bloggen;)!PUSS

3:e kommentar, skriven , av nelly & louise:

hej hej fin blogg! <3 besök gärna våran!! :D

4:e kommentar, skriven , av Emmmmma (;<3:

Fin blogg,vad ska du göra i sommar ?? (;

5:e kommentar, skriven , av Cornelia:

Du har en superfin blogg.

ha en bra dag, kram.

Kommentera inlägget här :