Helgen så långt!

publicerat i Allmänt;

Ja, min helg börjar ju faktiskt på torsdag eftersom det är "hemmastudier" på fredagar. När jag kom hem gjorde vi ett röjande, tvätt o storstädning. Väldigt skönt! Efter detta tyckte vi att vi faktiskt var värda thaimat o en öl :) Hade mysigt hemma o spelade lite spel o slappade. Vid 21-tiden blev vi bjudna på party i Trollhättan! Kul!
I taxin på väg dit svängde chauffören plötsligt in till kanten för att stänga av taxametern, snäll som han var (eller så gjorde vårat vilda flirtande sitt ;). Precis då springer en gigantisk älgjävel ut på vägen bara några meter framför taxin. Änglavakt. Min stackars ängel måste jobba arslet av sig och får med all säkerhet förtidspensionera sig.

Blev en sväng till Backstage o sen gick vi o sov hos sötaste pappa :)

Igår blev det väldigt lugnt. Hjärtat o A-K var ute o promenerade o jag hade, som den hemmafru jag är, lyxmåltiden klar när dom kom hem. Givetvis blev det också Idoltittande, men ingen av oss orkade se klart det med alla 3465 reklamavbrott innan man ska få veta vem som åker ut.
Själv tycker jag att dendär vargkvinnan skulle åkt. Hon är lite för mycket. Vad tycker ni?

Ja ikväll ska jag, älsk o pappa ut till mormor o morfar på räkfrossa o ett par öl! Mumma!!
Imorgon är det pluggdag för Cim. Har en kommande tenta o ett par arbeten som ska in så fort som möjligt. Tråkigt att jag har varit sjuk så mkt, men det är inte något att göra. Jag får ta nya tag inför nästa kurs som är Medicinsk Grundkurs, det ska bli väldigt kul, men den ska vara tuff har jag hört. Tur att jag har så bra klasskompisar som hjälper mig med det jag missat!!













.

Kommentera inlägget här :