Okt. 3, 2010

publicerat i Allmänt;
Vaknade betydligt piggare o utan feber idag :) Febern kommer o går lite, men jag orkar vara uppe iaf.
Inväntar resten av familjen som sitter på bussen från Norge, saknat dom som bara den!!
Ska laga middag åt dom tänkte jag, köttfärssås cim-style ;) Köpte en pirog till lillkillen för säkerhets skull, man vet aldrig hur det går när jag släpps lös i köket!

Pappa va här o tog en fika o det var trevligt som vanligt. Ja, om nu kaffe o cola räknas som fika.

Ikväll blir det med andra ord mys, o förhoppningsvis nya friska tag inför skolan imorgon :) Samt en fika med bästa Beckie efter det!








.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja jag säger "fika" även när jag bara dricker kaffe.

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

:D

Kommentera inlägget här :