Okt. 24, 2010

publicerat i Allmänt;
Jag har varit något av en bitterfitta idag. Att plugga hör inte till mina favoritsysselsättningar. Hur jag än vrider o vänder på det så blir jag inte nöjd. Jag vill prestera så mycket mer hela tiden o blir aldrig nöjd med resultatet.
Som tur är har jag världens bästa sambo som ger sig fan på att peppa mig o hjälpa mig så mycket det bara går.
Nu, många timmar senare kan jag motvilligt erkänna att jag är en smula nöjd med att jag iaf gjort uppgiften.
Och så har vi hunnit med att städa lägenheten o ta en sväng på gymmet.
Och jag har skrivit och skickat min överklagan till CSN, så nu är det väl bara att luta sig tillbaka o vänta på att pengarna rullar in ;)
Så ja, jag är nog ganska nöjd med dagen iaf.
Nu ligger vi utslagna i soffan och tittar på Beck.

Puss på min underbara älskling som peppar mig o är bäst!









.

Kommentera inlägget här :