Tenta och biltvätt...

publicerat i Allmänt;
Så var denna skolveckan över! Var ganska segt idag även om vi slutade tidigt. Ville bara hem, det ville vi nog alla, speciellt Johanna som somnade så sött där på bänken haha. Ja, det tar på krafterna att både måla badrum och gå i skolan. "Folk fattar ju inte att jag inte har tid för skolan nu!"
Jodå, vi förstår. ;)

Sitter med sista frågorna på tentan och funderar på om jag ska vara lat som vanligt eller förvåna mig själv och även göra mvg-uppgifterna... time will tell.

Förut tog jag o min bättre hälft en liten tur för att handla inför resan imorgon. Som ni kanske vet kommer min partner från detdär landet där allt är lite dyrare, så med vår ekonomi tycktes det vettigast att handla före avresan.
När vi väl packat in både oss o matvaror i bilen o i vanlig ordning kör runt o leter efter den där parkeringen som aldrig finns blir Gro törstig o öppnar Lokaflaskan som legat o guppat i bilen en stund.
Vi har ju visserligen pratat om att vi måste tvätta bilen, men jag trodde att hon menade utvändigt?
haha, ja kul var det. Det bästa var att jag stod utanför bilen när missödet inträffade ;)





I love u.


.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Haha.

Kommentera inlägget här :