Sept. 27, 2010

publicerat i Allmänt;

Nu är allting på plats :) Både jag och alla saker. Ja, det står en del flyttlådor på balkongen som ska packas upp men flytten gick riktigt fort trots en liten försening på två timmar när hissen strejkade :/
Idag har det varit skola o vi fick öva oss hur det var att ligga i sjukhussängen på ett bäcken samt rulla över varandra på detta. Hur allvarligt vi tog uppgiften i fråga vet jag väl inte, men det var roligt ;)

Sedan möte med min studievägledare som gav mig glada nyheter; jag behöver alltså inte betala tillbaka domdär 23 000 till CSN sen jag var sjukskriven i våras!
Och nu ska bara en liten lapp till skickas in, så ska jag få bidrag igen om senast tre veckor :)

Turen gick vidare till elgiganten för att inhandla ny mobil. Inte hunnit kolla så mkt på den än, men det är självklart Nokia av färgen rosa ;)
Älskling hade lagat viktväktarmat (supergod!) som väntade på mig när jag kom hem o nu sitter jag ner i lugn o ro för första gången idag. Hon o lillkillen är på brottningsträningen o jag ska slappa lite innan jag packar upp en flyttlåda eller två.


Återkommer snart!

.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Vet när jag fått Rebecca (kejsarsnitt) att jag låg på ett sådant bäcken och skulle kissa. Fy det var inte najs fågelbajs....fick liksom upplevelsen att kisset rann på ryggen....haha intressant att veta va...

Kommentera inlägget här :