April 12, 2011

publicerat i Allmänt;




Vart tog våren vägen?
Fick bära ut dethär lilla skrället på morgonpromenaden o placera henne på lämplig kisse-plats på gräsmattan. Jag har lagt i en maskin tvätt och lyckades på något sätt hälla tvättmedel där sköljmedlet skall vara o vice versa, detta trots att jag läste bruksanvisningen med steg-för-steg-användning i bilder.
Jag är inte helt fokuserad idag känner jag.
Men kläderna blir i vart fall renare än innan och jag får känna mig lite duktig ;)

Ska försöka släpa ut skrället på någonting som faktiskt skulle kunna räknas som en riktig promenad sen när jag hängt upp min misslyckade tvätt. Förhoppningsvis misslyckas jag inte med att få in den i torkskåpet...



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av olivia:

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=81977



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också Helt gratis!

Kommentera inlägget här :