Damn, I wish I was a lesbian... Oh, right.. I am :)

publicerat i Allmänt;
Idag är det verkligen vår i luften!
Bestämde oss för att inviga trädgården och tog med mina babyrosa (mycket viktigt att nämna färgen...) pallar ut o placerade oss i solen. Kunde faktiskt sitta i bara linne utan att frysa! (okej, jag hade byxor också...)

Jag älskar våren. Det ger energi och den där känslan som av att vara pirrig och nykär.
Eller kanske ska jag inte ge årstiden hela äran för just det sistnämnda.
Sug på den ni.. ;)


Idag har jag modern och Bettan på besök över natten :)
Ska låna Bettan ett par dagar har jag tänkt. Är så fruuuktansvärt hundsugen. Och just denhär årstiden verkar ju alla skaffa sig söta små ullbollar till höger o vänster och jag blir helt sjuk av längtan.
Men det får vänta till slutet av sommaren, när jag (förhoppningsvis) har lite mer koll på allt.




:)


Kommentera inlägget här :