Gordon Ramsay, släng dig i väggen!

publicerat i Allmänt;
Gårdagens middag var nog riktigt uppskattad av min "försöksknanin" ;) eller "försöksstruts" kanske är ett mer passande ord.
Och jag var faktiskt riktigt imponerad av min prestation, även jag ;) 




 


Förrätten: Avokado o baconröra på vitlöksbruschetta.

Huvudrätten: Het gryta med frästa kräftstjärtar i curry.

Efterrätten: Lemonfromage, Digestivebotten toppat med mango o hallon.





Idag satte vi oss i trädgården när vi vaknat och hann faktiskt få lite sol i nyllet ;),
 innan det var dags för mig att åka uta till lilla mormor och forfar för att bli bjuden på grillat! :D
Och inte vad som hellst, utan flintastek, som är bland det godaste jag vet!



Nu blir det slapp i soffan och känner jag mig själv lika bra som jag tror
blir det nog lite godis om en inte allt för avlägsen framtid.













Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Låter himla gott!

Kommentera inlägget här :