Glad påsk!

publicerat i Allmänt;
Glad påsk får man väl säga då!
Har ni fått några påskägg?
Det ser dåligt ut på den fronten här, än så länge, men jag ger inte upp hoppet! Än är inte dagen över!

Ska få upp min nyinköpta rullgardin idag vilket ska bli mycket skönt då jag inte längre kan ignorera morgonsolen hur gärna jag än vill. Men att vakna upp till sol är ingenting jag har något emot igentligen :) Men det är mindre behagligt att vakna upp till hur hjärnan halvt om halvt kokar inne i skallen.

Åker ut på vischan sen för att käka påskmiddag (- sill o -nubbe. Uäck!) hos mormor o morfar. Tyvärr kommer en av mig, mindre omtyckt släkting också att vara där.
Nej, jag tycker verkligen inte att man måste tycka om varandra bara för att man är släkt.
Hon är bitter och otrevlig och respektlös och jag har aldrig tyckt om henne, det kvittar om vi har samma gener eller ej.
Men nog om detta, det kommer säkerligen att bli trevligt iaf jag behöver ju inte sitta i knät på tanten.



Well, all done!













Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Glad påsk :D

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Nej man behöver inte tycka om alla Cim!!! jag vet

Kommentera inlägget här :