April 26, 2011

publicerat i Allmänt;

Urk. Lyckats dra på mig förkyldning med halsont deluxe. Inte det minsta roligt. Håller tummarna för att det inte ska vara halsfluss bara.
Så, det har inte hänt så mycket här de senaste dagarna.
Var ute en sväng med en väldigt fin ♥ o en väldigt ful ♥ på Svenskholmen o satt i solen en stund igår. Inte det bästa med tanke på halsontet kanske, men har lite svårt att hålla mig inomhus hela dagen när det är så fint ute!!


Den fula som är en liten soldyrkare.


Ja, fortsatt ska jag göra något jag sluppit (thank GOD) fram tills nu, gå ner till Arbetsförmedlingen o se vad dom har att erbjuda mig.
Har hittat en del lediga jobb, men då krävs det erfarenhet samt körkort, vilket jag saknar båda delarna.
Kan det inte stå livserfarenhet o tillgång till cykel alt. ett par välfungerande ben som krav?

 


Kommentera inlägget här :