Aug. 12, 2011

publicerat i Allmänt;

Jag misstänker att alla myggor inom fem mils radie har hört att det finns ”svenskt blod” på menyn, och att mitt är extra smaskigt.Har sisådär 45 myggbett från hårbotten o ned till fötterna.
Det är inte vidare behagligt.


Smakade för första gången på musslor igår när vi käkade tapas o mjaaa…
Till servitörernas förtret gav jag mina till den söta lilla katten som satt o tiggde under bordet, är helt övertygad om att han uppskattade dessa mer än jag..
Men de vitlöksmarinerade räkorna och Patatas Bravas (som jag alltid äter) smakade väldigt gott.
Det får verkligen bli hårdträning på gymmet när jag kommer hem igen.. det säger jag bara!
Du får piska mig dit babe!!


Sitter nu på ballen o tar det lite lugnt innan det blir besök på Annas restaurang ikväll. Och titta på lokala sensationen ”Crepe-mannen” som tydligen är kändis på YouTube för att laga crepes i en hejdundrande fart.. Well...
Anna beskriver det dock mer som om att han får ett krampanfall mitt i matlagningen o funderar på om inte den stackars mannen bara har fel på nerverna.





Jag och Anna inväntar maten.


Kommentera inlägget här :