Mark Ryden i mitt ♥

publicerat i Allmänt;

Varit o shoppat det sista inför Alcudiaresan (plus en del annat som jag inte alls behövt... u know me...)
Och börjat skriva listor på allt som ska packas.
Det gör jag vart jag än ska, annars glömmer jag över hälften.
allt från pincett till vilka kläder som ska med skrivs upp noga i förväg o bockas sedan av då jag packar ned det.
Kanske en touch av OCD, men det har fungerat bra i alla år och jag har faktiskt aldrig lyckats glömma något :P

Har också tagit första doppet för i år ikväll!
Det var varmare än vad jag trott, ja på ytan iaf. Fötterna liknades väl mest vid fiskpinnar, size XL när man legat i en stund ;)

Har funderat länge på vad jag ska hänga på ena väggen i hallen, som ser så kal o tråkig ut.
Men nu slog det mig som en blixt från klar himmel! ;)
Denna vägg kommer att "hylla" min absoluta favoritkonstnär Mark Ryden.
Än så länge har bara två av hans underbara verk kommit upp pga min rambrist, men har bestämt mig för att börja med mina favoritalster från " The Snow Yak Show".



Här kommer även en closeup:



Imorgon ska jag knalla ner för att köpa ännu en ram för att få upp sista favoritbilden ur just denna "serie" av alla hans verk.
Alltså (som nämnt ovan) The Snow Yak show.

Har ni missat denna underbara konstnär så tycker jag att ni ska googla honom, eller gå in på hans hemsida:

*http://markryden.com * <---- klick it, även om det inte syns...

 
Godnatt!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Vi hade också packat och skrivit upp adressen till hotellet men inte kollat var det låg...landar i Rom bestämmer oss för att ta lokalbussen in...utan att ha en aning om var hotellet är....vi frågar en kille som säger åk till centralstationen och se er runt...det gjorde vi och när vi gick av bussen låg det 10 meter bort....TUR....

Kommentera inlägget här :