Aug. 6, 2011

publicerat i Allmänt;

Ingen resfeber ännu, men det brukar jag å andra sidan inte ha heller.
Förutom över att behöva sitta stilla i över tre timmar... det får jag feber av att tänka på!
Har laddat med ny bok, nyladdad iPod full med musik och så har vi ju den alltid lika fantastiska filmen som visas på planet, inte att förglömma!
Kommer att sakna Gro något alldeles hemskt också.. speciellt eftersom vi inte haft möjlighet att ses nästan någonting denhär veckan.
Men vi hinner få ett par mysdagar innan jag far iaf.
Och det är ju inte långt kvar till vi kan mysa dygnet runt i 14 dagar! ♥

Ikväll har jag varit hemma hos hjärtat, med Siw o kidsen som hälsar på o käkat thai, glass, godis, chips osv. Frosserikväll med andra ord ;)
Imorgon ska vi skärpa till oss och ta en sväng till gymmet eller en lång promenad om vädret vill oss väl :)

Nu har jag precis kånkat ned resväskan från vinden.
Trodde givetvis denna var tom, som resväskor på vindar har en tendens att vara, men det kände jag på tyngden att den tydligen inte var.
Har inte vågat öppna den än för jag vet inte riktigt vart jag ska placera innehållet.
Så resten av kvällen kommer jag att försöka göra det jag gör sämst;
organisera och göra
en
sak
i
taget.

(och kolla på Sweeny Todd...)
(och lyssna på Sia...)


Kommentera inlägget här :