Dec. 11, 2011

publicerat i Allmänt;

Att dethär med att sova ska vara så nedrans svårt...
Snurrar runt som en tok í en evighet i väntan på att överhuvudtaget somna. När man väl gör det och lyckas drömma om någonting trevligt istället för att jorden ska gå under eller liknande otrevligheter, ja se på fan då vaknar man av att någon tondöv jävel sjunger "Båten Anna" utanför huset.

Utekvällen med klassen var trevlig, såklart :) Och jag kan nästan förlika mig med tanken på att ha CSN hängandes i arslet i väntan på att jag betalar tillbaka lånet, det trots noll utbildning.
Men jag har lärt känna många underbara människor som jag aldrig hade gjort annars :)

Idag blir det fika samt inspektion hemma hos Beckie (som igår när jag ringde hade drabbats av något slags hemmafrusyndrom o stod o bakade?!). 


 

 

Kommentera inlägget här :