Och så kom Julen i år igen, precis som befarat..

publicerat i Allmänt;

Well, då var det snart jul (igen).
Kan väl inte säga att jag ser nämnvärt fram mot skiten to be honest.
Men det där avtar väl ju äldre man blir (o ju mer singel man är?).

Jo, förra året fick jag nog lite julfeelings, men i år kommer jag inte ens att köpa julklappar och sagt att jag inte vill ha några heller.
Mammsen är på mig o tjatar i all välmening om att jag ska hänga upp en julstjärna i fönstret, men jag ids inte.
Den ska ju snart ned igen.

Adventsljusstake ser jag inte heller någon riktigt mening till att ha.
Jag behöver inte sitta här o glo på ett ljus för att veta hur många veckor det är kvar till dopparedan.

En annan sak som stör mig är att det spelas denna förbenade julmusik i jazzstil överallt? Whats up med det?

Nej, slut på klagandet nu tror jag bestämt ;)




Julen 2001?


Vaknade tidigt och sitter och tittar på voffsingar som skulle passa mig (eller snarare att vi skulle kompletera varandra).
Helst av allt hade jag ju velat ta mig an allihop, men jag förstår ju att det inte riktgigt är möjligt, så jag ska försöka minska ner det till tre kandidater, och sedan utgå från dessa små.

Åååh! Längtar sååå!! <3









Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gro:

Meeeen lite mysigt var det ju m julmusiken....Om den inte varit i jazzstil dårå....

;)

2:a kommentar, skriven , av Eriiza:

Tack, ibland måste man vara låtsas-katolik. ;D

Ja, så är det ju, men man vill ju inte heller känna

sig jobbig, och att andra tycker att man är tjatig och

bara borde slänga sig i väggen..

Kommentera inlägget här :