Dec. 15, 2011

publicerat i Allmänt;
Sovit jättegott inatt! Bara vaknat ett par gånger av grannens hund som skällt och grannen som i sin tur skällt tillbaka på den. Verkar inte vara den ultimata lösningen för att få tyst på hundskrället dock...

Ikväll blir det filmkväll med J1 o J2! (vem som är ett samt två får ni själva reda ut ;P)
Ska bli mysigt. Och spännande att se vem som skriker högst eftersom det då vankas film av den lite mer otrevliga sorten.
Well, jag vet vem jag skulle satsa mina pengar på iaf... ;)

Har blivit mer mörkrädd det senaste (jag vet, jag är verkligen skitsmart som ser på skräckfilmer då. Speciellt ensam...) och det blir ännu en lampa till som lämnas tänd varje natt, haha.
Kan bero på att det varit en hel del inbrott i huset det senaste.. Well, jag vet inte riktigt.
Vet inte riktigt hur man ska få bukt med dethär, för det är ganska jobbigt. Och dyrt!

Några tips??




 

 

Kommentera inlägget här :