Dec. 22, 2011

publicerat i Allmänt;

Fick precis ett efterlängtat samtal :)
I Februari kommer Geraldo som ni kanske minns (?) hem till mig!
Ja, gatuhunden från Rumänien alltså. Men hos mig kommer han nog att få heta Dexter istället.

Och imorgon är det dangen före julafton. Helt galet..
Jag mor o lilla, lilla Nataniel (som för bövelen snart är vuxen!) ska ha "lilla" julafton, eftersom han är hemma från Stockholm för en gångs skull :)
Lilla julafton hos oss innebär pizza, Bingolotto och öl.

Själva julafton kunde väl kvittat tycker jag.
Bara en lång utdragen dag av ätande.. och ännu fler dagar tills jag får träffa den person jag egentligen vill träffa..
Nyår är ungefär samma sak fast med mer alkoholkonsumtion.







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Vi firar jul imorgon också. Rebecca, Simon, Tiger, Kristina, Marcus, Magda, Torkel och jag.

Kommentera inlägget här :