Dec. 23, 2011

publicerat i Allmänt;
Sov som en klubbad gnu fram till 12.30 idag!! Helt fantastiskt!
Träffade min läkare i tisdags och hon skrev ut Theralen, som är ett icke beroendeframkallande och inte heller narkotikaklassat sömnmedel, så nu är det adjöss med sömnlösa nätter! (hopefully..)
Däremot får man sanslöst knasiga drömmar :P (men dom törs jag inte skriva ut här)


Just nu sitter jag i soffan, dricker kaffe o fryser.
Det sistnämnda funderar jag över hur det ens är fysiskt möjligt i mitt hem eftersom det mer kan liknas vid en bastu än en lägenhet.

Detta är nog den lugnaste julen jag haft. Någonsin.
Och det är sanslöst skönt!
Att slippa köpa julklappar minskar ångestnivån med sisådär 98 procent..
De få dagar då jag varit tvungen att ta mig ut i julhysterin har jag känt av det extra tydligt.
Jag menar varför är folk så förbannat hysteriska? Det är JUL inte världens undergång som nalkas. Och det är precis som om alla är rädda för att julen inte skall räcka till åt alla.
Jag lovar, det gör den.





Juuuuliga kramar till er
o puss på vissa ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

God JUL Cim

Kommentera inlägget här :