Då vart det över :)

publicerat i Allmänt;


Då överlevde man även denna jul.
Close call.. ;)
Kanske inte ska säga för mycket än, har ju faktiskt inte tagit mig hem än.
Blev kvar i mamis soffa. Och ikväll ska jag även försöka att inte fastna hos Juan hela natten när jag närmar mig hemtrakterna.

Jag älskar min familj, men dessa högtider påminner mig om att vi inte bör ses alla på en gång allt för ofta ;) "Mina öron blöder" har jag skämtsamt sagt någon gång.
Det är inte roligt längre.

Fick en one piece av mor och far. Självfallet en rosa :)
Så nu vet ni vad jag kommer att bo i fram till sommaren. Tycker det är lite mysigt att gå runt och känna sig ohämmat oattraktiv samtidigt som man ser ut som en något smalare version av en teletubbie.
(Än så länge iaf, dagens kalori-intag llandar väl på ungefär 9873, så julafton lite oftare o jag hade snart fyllt ut den där one piecen o förmodligen behövt sy ut den..)

Nu är julen över för min del, men den har varit trevlig.
Bara nyår att få överstökat sen så ska jag hålla mitt nyårslöfte o bli den där mycket bättre människan som jag lovar dyrt o heligt varje år.
Jag ska äta nyttigt, röra mig mer, säga vad jag faktiskt menar, skaffa en sån där impulskontroll som jag hört så mycket gott om, inte srunta i att borsta tänderna på kvällen ibland för att vara lite "wild n crazy", jag ska tänka mer med hjärnan och mindre med hjärtat, jag ska tänka mindre överhuvudtaget och avslutningsvis ska jag skaffa den där perfekta to-die-for kroppen.

Ja, det var väl det...

Jo! jag ska sluta lova saker också.







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Gå i kurs hos T så kan du säga vad du tycker!!! inte alltid så kul men....

Kommentera inlägget här :