Dec. 28, 2011

publicerat i Allmänt;
Blev en fin kväll, även om jag fick sitta på händerna och hålla tungan rätt i munnen med en del svårigheter.. ;)

Bästa kommentaren för kvällen kom när en hop alpackor uppenbarade sig på teveskärmen: "Is that a mix between a dog and a camel?"
eeeh, svar nej.

Blev även bjuden på lite trolleri, samt en dans och sånguppvisning av två sockersöta ungar som inte alls hade någon lust att gå o lägga sig utan hellre ville dricka té och titta på roliga klipp på YouTube ;)

Och nu tänker jag återgå till det här med nyår..
Nyår för mig de senaste åren har inneburit katastrof, ångest och misär,  så nu hoppas jag innerligt på att det kommer att bli helt fabulöst och en kväll att minnas med glädje o fina vänner istället.
Och det tror jag faktiskt att det blir :)






Well, godnatt.
Nu går jag o fjärilarna o lägger oss! ;)


Kommentera inlägget här :