Uppe med tuppen.

publicerat i Allmänt;
Inte kunnat sova många minuter inatt.
Lillkorven har legat o knött på mig och "samtalat" genom väggen med grannhunden.
Men det gör inte så mycket, jag är relativt pigg och på väldigt bra humör! :D

Imorgon ska jag gå till djuraffären och kolla på lite saker till Dexter. (har inte direkt några pengar nu, men kika kan man ju alltid!)
Sådant man måste ha vid ankomsten, som starkt koppel, ett läderhalsband någon leksak. Och så en liten filt.
Längtar så!! :)






Bild från när jag hälsade på Anna i Alcudia i våras.

Hoppas på att kunna hälsa på igen inom en inte allt för avlägsen framtid!!




Att lägga mig igen nu känns lite långsökt, så det får bli ett par koppar kaffe, träning samt pw när det ljusnar.
Jösses, låter ju som om jag vore hälsosam, haha. Långt ifrån kan jag ju erkänna!


Så! God morgon allihop!






Kommentera inlägget här :