Oh, that shit makes me bat-shit crazy

publicerat i Allmänt;
Meningen var att jag skulle suttit i tandläkarstolen nu o dragit ut en visdomstand, men tandläkarskräcken tog överhanden och jag avbokade tiden... Lite ångest för min dåliga karaktär, men jag ville inte förstöra en hel dag pga ett tandläkarbesök.
.
Igår fick jag iaf gjort en hel del nyttigt. Vaknade upp och svor en halvtimme över den äckliga snön som återvänt och det faktum att skolan ligger i andra delen av stan. Ringde Bolko som var så snäll o agerade taxi :)
Kom till plugget, lyssnade på en föreläsning samt såg en film med kasst ljud o bild från runt 91 med lysande skådespelarinsatser.
Blev upphämtat av ex-kexet så att jag slapp gå i äckelpäckelvädret, sen gjorde vi närmare två timmar på gymmet! Väldigt skönt!!
Min personliga tränare undrade vad jag var för en främmande filur... Jag vet att jag inte varit där på länge thank u very much.. Men det blir allt en tur även idag!
Vidare för att välja bågar på SpecSavers och sedan hitta tapeter på Rusta till vardagsrummet.
Så ja, det var en fullspäckad dag.
.
Ikväll blir det en repris av förra gångens klassfest hos Juan (med chans för möjliga ändringar)!
Kör en liten fördejt med Johanna o Therese här hemma innan vi drar vidare. No mr Tequila fo this girl ikväll! Det är då ett som är säkert! ;)
.
.
(bara för att jag är så jävla egenkär)
.
.

.

.

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

tsssh, "bara för att du är så vacker" borde det stå istället för egenkär!

2:a kommentar, skriven , av pixy will:

De va naket hehe :) Måste fråga dig, när "visste" du att du va lesbisk :D får man fråga de & varför du är singel & sist men inte minst vad för tjejer tycker du om? Mer maskulina eller feminina?



KRAAAM PIXY!

Kommentera inlägget här :