Feb. 14, 2011

publicerat i Allmänt;
Har haft en riktigt bra dag idag. Ja, den senaste tiden har i det stora hela varit ganska bra, men idag har jag verkligen haft massor av energi.
Blev ingen skola, men jag har fått pluggat en hel del jag hade släpande bakom mig och gjort ett skönt pass på gymmet, så jag ser dagen som ganska välanvänd ändå. Har en ganska ordentlig träningsvärk i ryggen nu, är så jäkla klen där, men det är bara att jobba på.
.
.
Imorgon har vi en ganska kort dag i plugget... Se filmen "Så som i himmelen", sen blir det gymmet igen för mig och så hem och plugga. Det är så veckan kommer att se ut ungefär. På lördag åker jag dock till storstaden med Kila o hennes lilla, lilla syster för att gå på Gretas :) Blir nog trevligt!
.
.
Det börjar dra ihop sig inför flytten och jag tycker mig ha ganska bra koll på läget den här gången (till skillnad mot dom andra 49). Måste klura ut vad jag vill ha för tapet i sovrummet bara... Får nog bli något ganska neutralt.
Ja,ja, det löser sig!
.
.
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Puss på ALLA HJÄRTANS DAG.

Kommentera inlägget här :