Zombie-mood on!

publicerat i Allmänt;
.
.
Jag vet inte vad som har flugit i mig, min kropp har börjat kräva 12 timmars sömn per natt annars går hjärnan in i zombie-mood. Kanske är det åldern som börjar ta ut sin rätt, eller så har jag blivit smittad av Gro-syndromet. Gissar på det sistnämnda ;)
Den tokan är förövrigt uppe i norska fjällen. Som om det inte vore kallt nog här?!
Norrmän... ;P
.
Jag o Liz har iaf bestämt oss för att trotsa kylan ikväll och ta en runda i de mer centrala delarna av Uddevalla. Men med ett par öl innanför västarna, ska kylan nog inte lyckas ta kol på oss.
.
Har för övrigt drömt om Jerry Springer show och skelett inatt.
Slutsats: Jag har skelett i garderoben samt ett behov av att strippa i teve.
Jag ska bli drömtydare när jag blir stor! Lätt som en plätt!
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Skelett i garderoben har vi alla!!!

Kommentera inlägget här :