Feb. 9, 2011

publicerat i Allmänt;
Tog mig en sovmorgon idag men fick trots 10 timmars skönhetssömn släpa mig ur sängen med ett mål i sikte: kaffe!
Varit på en liten promenad med fula, fula hunden. Brukar kalla alla djur för "fula", "fuldjur", "fulskrutt" osv som ett slags smeknamn, men detta djur är verkligen fult, så jag kanske borde tänka om?
.
.
.
.
Tog en långpromenad med "Gro-Goldfish-Bekkhus" igår eftersom det kändes tråkigt att stänga in sig på gymmet när det var så härligt väder (för en gångs skull). Vi ångrade oss väl sådär halvvägs på turen när vi insåg att marken var täckt av ett 20 cm tjockt lager is och så vatten på det. Årets finaste dag och där halkade vi omkring i den enda skuggiga delen av Uddevalla som två fulla rådjur med reumatism. Men vi fick vår promenad :)
.
.
Idag blir det fika med lille far o Anna, samt en sväng till Torp för att hitta ett par bågar som jag kan känna mig någorlunda bekväm i.
.
.



.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ha en bra kväll.

Kommentera inlägget här :