Jan. 16, 2011

publicerat i Allmänt;
För första gången någonsin har jag inte ångest på söndagen över att jag måste till skolan följande morgon. Det är faktiskt bara roligt.

Herre jösses. Vet inte om det beror på möglet i klassrummet, masspsykos eller möjligtvis flatlöss som förirrat sig in i hjärnan på oss samtliga i klassen (bortsett från Binta som har en indianpärla som skramlar där inne) men i torsdags var vi värre än vanligt. Det mesta ledde till antingen sex eller någonting som har med kön att göra.
Senada viftar hejvilt med fingrarna i luften och jag börjar associera till snoppar, sen gick det utför.
Att en klasskamrat redovisade och pratade om "flytningarna" istället för "flyktingarna" gjorde inte direkt saken bättre ;)
Vi får väl se om vi ligger på en högre nivå imorgon.

Helgen har varit lugn och fin. Var hos Liz på inflyttningsgalej igår, trevligt att sitta o tjöta lite och sen gå hem i någorlunda tid.

Var i lägenheten och mätte och kollade lite idag. Ska tapetsera om alla rum, och ska redan nu börja leta lite tapeter. Fick även köpa köksbord och stolar av hon som har lägenheten nu för ett mycket bra pris :)
Sovrummet som nu är knallorange kommer att bli ljuslila. Det är väl så långt jag kommit. Resten kommer nog att gå i vitt.

Förresten, ni missar väl inte Solsidan ikväll?









.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kristina:

åh jag älskar fan solsidan

Kommentera inlägget här :