Jan. 21, 2011

publicerat i Allmänt;
New day rising.
Dendär energin som jag hade så gott om förra veckan vill inte alls infinna sig denna vecka. Har inte fått gjort mycket vettigt. Får göra en nystart på måndag. Helgen blir lugn, nästa helg blir det galej hos Juan med klassen :) Kul!
Just nu känner jag mig mest avig o tvär och sitter helst med hörlurarna på och lyssnar på musik.
Ska vara såpass social ikväll att jag pallrar mig ut i köket för att käka räkor iaf ;)
.
.
På tisdag ska jag, Mamma, Maggan och Beckie äntligen ut och äta o ta en öl. Det har vi nog planerat i två år nu. Det går inte snabbt här inte.
.
.
Såg filmen "Splice" igår. En film jag kanske inte hade hyrt om utbudet varit större på hemmakväll den dagen, har ofta lite svårt för filmer som är för overkliga, men den var faktisk riktigt bra!
.
.
.
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Mums ska det bli!!!

Kommentera inlägget här :