I'm made of hair and bone and little teeth.

publicerat i Allmänt;
Fy fasen. Spenderat en timma med min favoritsyssla idag, nämligen att sitta i tandläkarstolen. Ont gjorde det och ont gör det fortfarande. Har redan ångest inför nästa gång då jag ska dra ut en visdomstand!!! Man får väl hoppas att den lilla vishet man har inte ryker med den.
.
.
Imorgon är det åter skola och jag ska verkligen försöka lägga mig i tid ikväll. Har börjat ta upp mitt dagboksskrivande på kvällarna igen, det är ganska avslappnande och det gör nog ganska gott.
Imorgon ska jag på akupunktur efter plugget. Kom mig aldrig dit förra gången, det var annat som var viktigare. Det ska bli spännande att se om jag känner någon skillnad efteråt.
.
.
Well, nu återstår lite plugg också innan jag känner att jag gjort det bästa av denhär dagen!
Puss o hej!
.
.
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Att skriva av sig gör mer nytta än man tror! Kul att du går på akupunktur, det gjorde jag också för några år sedan :) Något jag verkligen rekommenderar är triggepunktsmassage! Det går jag på emellanåt och man lär verkligen känna sig själv, kinesologi är också grymt bra! Jag har gått på båda i flera år och har aldrig mått bättre än nu, man lär sig hantera bekymmer och annat skräp. http://www.yczonterapi.se/ hos denna "dam" går jag, det kanske vore något för dig med? Man får ha ett öppet sinne :) kram!

Kommentera inlägget här :