Taxfree o lite annat budgetshoppande.

publicerat i Allmänt;


Brukar aldrig köpa något i Taxfree (bortsett fån alkohååål då :P) men nu är jag i stort behov av en ny parfym och slog till på denhär:


Tycker den luktar mumma! Men har inte haft råd med sådana lyxartiklar ;) Nu var den dock ganska billig. 
Like it a lot!
Vanligtvis köper jag mina parfymer från Coop o liknande, och visst dom luktar gott dom med, men doften försvinner ju tyvärr efter sisådär en halvtimma.

Här är lite andra saker jag klickat hem på rea:


Ny makeupväska, eftersom min håller på att falla isär.





Och denna Air-Freshener Chihuahuastyle! Kunde bara inte motstå! :D






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Hejhej!

Har dragit igång Månadens Blogg! Och det hade varit jättekul ifall just du var med och tävlade:)

Följ 3 enkla steg och ha chansen att vinna flera länkningar i min blogg!

hejdåå♥



Direktlänk: http://photochey.blogg.se/2011/july/manadens-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här :