yeeep.

publicerat i Allmänt;

Har varit en riktigt bra dag idag, trots att jag glömde ställa klockan igår och inte kom till jobbet förren betydligt senare än vad jag tänkt mig.
Väl där gick tiden hiskligt fort och helt plötsligt var klockan 17.30!
Så det blev extra många timmar idag :)

Resten av kvällen spenderades i soffan med ett par filmer.
Både jag och Gro har lyckats oerhört bra med filmvalen det senaste faktiskt (tro det eller ej..).
Såg "Black Swan" igår, och hade inte sådär jättehöga förväntningar faktiskt.
Men den var, både vacker, gripande, tragisk och till viss del obehaglig.
Och Natalie Portman gör verkligen huvudrollen strålande, även om hon inte hör till mina favoritskådespelare.
Har ni inte sett den, så gör det! 





Betyg:

Fyra hamstertassar av fem möjliga!
Inte illa pinkat, I say! ;)



Nu inväntar jag CSI, som får bli "sängfösaren" innan jag kryper i i sängen. 
Har nu kommit ihåg att ställa klockan för att vara på jobbet i rättan tid.
Dvs, innan tropikvärmen slagit till med all sin kraft, så ju tidigare jag är där destå bättre.

Sov gott!!
And don,t let the sängkryp bita you!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Natalie Portman henne gillar jag faktiskt så det så....ha ha

Kommentera inlägget här :