Juli 16, 2011

publicerat i Allmänt;
Underbart skönt att vara totalt ledig idag. Kroppen tackar alldeles särskilt för detta!
Den här veckan har varit tuff, fysiskt.
Mentalt är det inga större problem. Det är inte direkt så att hjärnan arbetar för fulla muggar när man städar, man kan gott stänga av den och låta kroppen göra jobbet.

Har insett att jag nu antingen får äta upp mig, sluta röra mig, eller sy in alla mina byxor då jag inte har råd att uppdatera garderoben just nu.
Väljer givetvis alternativ nr ett.
Sätter igång på direkten med två Donuts (skulle igentligen bara köpa en citron, men vips så låg dom där i korgen... konstigt fenomen det där..) och när Gro kommer hem från jobbet ikväll blir det baguetter, räkor och tillbehör :P
Mys, med andra ord.




Mmmmmm.....  *dregla*






Kommentera inlägget här :