Juli 17, 2011

publicerat i Allmänt;
Blev en ganska slitig shoppingrunda på Torp idag.
Halva Norges befolkning hade visst bestämt sig för att det var en utmärkt dag att besöka just detta köpcentrum.
Någon soffkoll blev det inte, då det var stängt på Mio, men jag kom hem med ett par kassar att fylla mitt ytterst tomma kylskåp med, samt en bra "solbikini" (tack mor!!) som jag snaaart kommer att få användning av :D



Åh, längtar så tills den skall användas! :D




Imorgon blir det jobb igen och jag känner mig pepp som bara den :)
Ska fixas en hel del "måste-göras-saker" efter jobbet, som jag i helt vanlig ordning skjutit upp, men blir även bjuden på tacos av min kära morbror, så jag räknar med att morgondagen kommer att bli ganska bra ändå.

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp té och börja på en ny bok.



Kommentera inlägget här :