Juli 23, 2011

publicerat i Allmänt;
Måste börja med att sända en tanke till vårat grannland över det fruktansvärda som hänt.
Vi följde det på NRK under ett par timmar igår, men då förstod man inte riktigt vidden av det hela. Nu är dödsantalet på Utöya uppe i 84 personer.
Helt sjukt och fruktansvärt, kan inte säga mycket mer än så.
Glad för att hjärtats familj är i säkerhet, trots att det är på tok för nära.
Men vart är välden påväg?
Är vi säkra någon stans?

Varit en lugn helg, so far. Och den kommer nog fortsätta så.
Får lönen på måndag och det mesta kostar ju tyvärr pengar så fort man kliver utanför dörren.
Men jag har roat mig med lite gratisaktiviteter också. Uppdaterat iPoden med bla Florence + the Machine, Regina Spektor och Karen Elson och sedan tagit en väldigt varm powerwalk följt av lite magövningar när jag kom hem.
Börjar känna av dendär bikini-hetsen en aning faktiskt...
Men jag tror inte att jag kommer att bry mig nämnvärt om kärleks-volangerna när jag ligger på playan med babe med en kall öl i handen ;)
Blir det bättre än så?
Två veckor av äventyr i ett underbart land med mitt livs kärlek. 
Det är ganska oslagbart enligt mig iaf :)





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Varför pratar du om kärleksvolanger?!

Du e ju sjukt smal.

Kommentera inlägget här :