Juli 29, 2011

publicerat i Allmänt;

Ja, idag var väl finaste och varmaste dagen på året och vad har vi gjort?
Sovit halva dagen, legat i soffan, ätit pizza och kollat på film ;)
Jag kom på den briljanta idén att bära ned min gamla fläkt från vinden också, så relativt svalt och skönt har vi haft det iaf :)
Jag känner inte samma hets med att fånga solen nu när tre veckor utomlands väntar mig!
Nu har jag varit lite väl onyttig ett tag, så det får bli lite mer renlevnad fram till resa nr ett. Funderar även på att testa en detox-kur. Någon som gjort det och kan rekomendera det?

Fjorden har och kommer jag inte att besöka i år (heller, förra året var vi ju i Sthlm på Priden vid den tiden) eftersom jag tycker att det är helt hutlösa priser för i stort sett ingenting. Det är ju området man vill gå in på, men det betalar jag faktiskt inte 200 pix för.
De pengarna lägger jag hellre på någonting roligare.
Som kanske inredning?

Här är senaste uppdateringarna hemma.
Gardiner o ljuslykta från Indiska i sovrummet.



Även tavlorna (från kitsch.se) har jag äntligen fått upp i vardagsrummet:




Nu ska jag återgå till CSI XL innan jag kryper in till baby i sängen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Jättefin lyckta och ja det andra också men....

Kommentera inlägget här :