And I can liquidate your fears

publicerat i Allmänt;
Hade egentligen två möten på schemat idag, men jag fick ringa och boka om ett av dem.
Har inte varken fokus eller ork till två olika saker idag.
Inte ens till en, men det är ett måste.
Jag ska faktiskt inte klaga, har varit både ovanligt fokuserad och full av energi senaste tiden, men den här "down-perioden" kom en smula olämpligt eftersom jag börjar jobbet på måndag...

Har iaf varit där och fått en rundvisning idag, samt nycklar och instruktioner om hur allting fungerar. Tror att jag fick ganska bra koll på alltihop, trots min hjärnas oförmåga att sammarbeta.
Får välja lite själv när jag börjar på morgonen, vilket är väldigt skönt om jag har en "trött" dag!




Ikväll blir det myskväll med baby.
Lite räkor, ett glas vin och bara slappa. Ska bli fantastiskt!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Vart jobbar du?=P

Kommentera inlägget här :