Årets midsommarfirande..

publicerat i Allmänt;

...blev inte vad jag tänkt mig.. Å andra sidan blir det ju inte alltid som man tänkt sig heller..
Men det kommer en ny o förhoppningsvis bättre nästa år.
Som ni kanske anar är jag inte på topp just nu, men så är ju livet.
high and lows.
Jag har haft ett par underbara månader för att vara ärlig och mått detsamma.
Det värderar jag så högt och jag vet ju att jag kommer att ta mig tillbaka till samma "state of mind" så småning om så jag tänker kämpa på.
Kämpa är något jag kan.

Har en morot, eller faktiskt ett par att se fram emot i veckan, så jag ska fokusera på dem. 

(varför kallar man det förresten just morot av allt ätbart? Hur gott och motiverande känns det? Kunde man inte sagt en gigantisk tårta eller en riktigt god köttbit? Det hade i vart fall motiverat mig 15ggr mer, och då tycker jag ändå att morötter är ganska okej..)



• Imorgon är jag med hund och det är mysigt och lugnande!
• Ska träffa goa Denizesöndag
• Jag ska jobba Måndag igen, och det får mig att fokusera på annat o att trötta ut mig fysiskt.
• Fika med MalinTorsd som vi sagt så länge! Men nu så :)

Ja, känner mest för att sova ett par månader/alternativt försätta hjärnan i viloläge, till nästa sommar vore lagom.
Men inte heller så fungerar ju livet.












When I look up from my pillow
I dream you are there, with me..

Though you are far away
I know you'll always be near to me...

I go to sleep, sleep
And imagine that you're there with me
I go to sleep, sleep
And imagine that you're there with me

I look around me
And feel you are ever so close, to me
Each tear that flows from my eye
Brings back memories of you to me


I go to sleep, sleep
And imagine that you're there with me
I go to sleep, sleep
And imagine that you're there with me

I was wrong, I will cry
I will love you till the day I die
You were all, you alone and no one else
You were meant for me


When morning comes again
I have the loneliness you left me
Each day drags by
Until finally my time descends on me

I go to sleep, sleep
And imagine that you're there with me
I go to sleep, sleep
And imagine that you're there with me


 




Kommentera inlägget här :