I'm straight and I love your coffee cake!

publicerat i Allmänt;
Ja ett av ovan nämnda påståenden stämmer.
Ni får själva lista ut vilket.
Dessa förbenade kakor, nu kan jag inte ens undkomma dom på jobbet!
Och nej, ordet nej när någon bjuder finns inte i min vokabulär.

Annars har jag idag försökt utrota Uddevallas möjligtvis största och mest civiliserade myr-samhälle.
Då kan ni ju också tänka er hur stora själva myrorna var. Tänk shetlandsponny-size.
Att hälla "Myrr" på fanskapen gav inte så mycket (annat än ökad frustration från båda sidor), inte heller att dränka dom.
Så jag tänkte logiskt.
How to kill an ant?
Baseballträ.
1-0 till mig so far, vi får se hur striden fortlöper imorgon.

När man jobbar kan man lätt låta kroppen, o även hemmet förfalla.
Glömma bort att duscha och borsta tänderna, upptäcka hårväxt där den absolut inte ska finnas, leva på skräpmat, alltså rester man hittar i pågående arbete... ja sånna saker ni vet kan lätt hända..
Så nu tog jag tag i det här med kroppen iaf.
Borstade tänderna, färgade håret, rakade ryggen osv... vacker som en dag blev jag.
Så nu hoppas jag att jag inte ska skrämma slag på dig inatt också älskling! ;)








Song of today.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Man har väl sett filmen Ant och inser att de små djävlarna inte är så lätta att handskas med...

Kommentera inlägget här :