Seeeeegt och varmt.

publicerat i Allmänt;
Extremt seg jobbdag idag... Mitt knä har börjat bråka igen och jag börjar faktiskt ångra lite att jag inte gick med på den där operationen för x antal år sedan.
Men en lätt överdos av koffein, alvedon och Rasputina på repeat i iPoden tog mig igenom även denna dag. Shame on the one som ger sig.

Alla gamlingarna som bor där är så gulliga och snälla! Kommer o berömmer mig för att jag "städar hörnen så fint" och att "det är ju inte alla tonåringar som sköter sina sommarjobb så bra, för du är väl inte mer än femton?"
Haha XD
Well, att se yngre ut än vad man faktiskt är har ju sina fördelar ibland också.
Som att busschaufförerna tar förgivet att jag ska åka på halv biljett och att ingen skulle höja på ögonbrynen om jag skulle få för mig att shoppa loss på barnavdelningen eller bada i bollhavet på Mc Donalds.
Men att behöva visa leg i stort sett varje gång jag ska köpa snus börjar kännas lite fånigt... 




Dagens "get-me-trough-the-day-soundtracks":




Snow-Hen Of Austerlitz



Choose Me For Champion



The New Zero



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Haha....ja du...mej frågar de inte längre ...fattar inte varför...jag KÄNNER mej som 15....

Kommentera inlägget här :