Juni 6, 2011

publicerat i Allmänt;

Helgen kom och gick i rasande fart.
På fredag skulle jag o Denize ta ett par öl och sedan svänga våra lurviga på någon av Uddevallas inneställen.
Men det slutade med stripp på mitt bord, för mycket bilddokumentation av kvällen samt en lektion i "konsten att dumpa en stalker". En helt vanlig kväll med fina vänner med andra ord :)



Jag o Denize, doing it Clintan style ;)



Har faktiskt också hunnit med att sola och få lite färg.
Visserligen 15 olika nyanser av rosa, men det är väl iaf lite bättre än lik-grå som är min vardagsnyans.
Haft seriösa tankar på att söka statistroll i tex CSI som lik, då makeup-teamet faktiskt inte hade behövt lägga ner många minuter på mig.
Men nu har väl även den framtida karriären gått i stöpet...




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av denize:

åh fina vi va ;) gulle goo!

Kommentera inlägget här :