Atrwork in progress

publicerat i Allmänt;
Hängde med morsan igår när hon köpte sig en laptop, lite på impuls sådär.
Tur att vi är en välbärgad familj.
Sedan gav jag henne lite baskunskaper i datoranvändande (så som hur man sätter på den, samt hur man tar sig an det där internätet).
Tog dock inte så lång tid innan hon ringde för att fråga hur det nu var man gjorde för att stänga av den... 
Min mamma är många saker, tekniskt begåvad är inte en av dom.

Nåväl, som tack för hjälpen med laptopval och installeringar fick jag denhär lilla söta termosen :)



Känner förövrigt att jag är ganska "klar" med köket nu. En taklampa är det som fattas.


Sovrummet behöver nya gardiner och lite (välmående) växtlighet, men även där är jag ganska nöjd, så vardagsrummet blir nästa projekt att uppdatera. Det är ju faktiskt där jag spenderar mest tid.
Så lite tavlor, en matta och också där lite blommor (som jag ska försöka hålla vid liv längre än två dagar) och lite småkrafs blir vad jag skaffar när jag får lön.
När jag väl börjar jobba vill säga.

Har iaf beställt ett par canvastavlor från kitsch.se för mina födelsedagspengar som jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med.




Kommer att göra sig riktigt fint någon stans! Antagligen i vardagsrummet :)

Och slutligen this one, som nog får hänga i hallen.




Vad tycker ni om min konstsmak, chicks and dicks? :P






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av krle:

Hej allt bra ?



Gå till min blogg och kolla in "gåtan"

Alla som svarar rätt kommer bli länkade nästa gång..

2:a kommentar, skriven , av wiktoria:

hej, allt bra med dig ? , btw har frågestund på blogge så skriv gärna en fråga !

KRAM !

Kommentera inlägget här :