Mars 1, 2011

publicerat i Allmänt;
Japp, då har man snart tagit sig igenom denhär dagen med. Jäkligt skönt.
Har fått gjort en hel del i lägenheten. Målat listerna i hallen (nu är dom vita istället för uringula), samt rivit tapeterna i köket o vardagsrummet.
Men det är ett stort projekt jag har satt tänderna i inser jag nu. Har jag tagit mig vatten över huvudet? 
Imorgon måste jag försöka svälja måendet o ta mig till skolan iaf, sen kanske jag kan försöka ta mig till gymmet en sväng.
Det brukar alltid hjälpa.

Sen fortsätta med projekt "hemma".
Skall inhandlas en del tråkiga saker i dagarna också. Ny toarullehållare, handdukshållare, knoppar till köksskåpen, badrumsskåp o ny toalettring. Hur kvinnan som bodde där bar sig åt för att gå på toa med den som är där nu vet jag inte riktigt. Man får liksom "hoppa" på den lite lagom aggressivt o hoppas att man landar någorlunda rätt.
Alternativt stå upp o sära.

Ja, jag har ju fått inhandlat en del roliga saker också, som dom rosarutiga gardinerna till köket, rosa skärbrädor och jag har faktiskt gått o sneglat på en rosaprickig stekpanna, men där satte jag faktisk ner foten för mig själv!
Men jag ska allt ha detdär puttenuttiga köket jag alltid drömt om! Mark my wooooords!!! ;)



Anyway...
Har fått liv i min gamla laptop, hur länge återstår att se, men det är skönt att kunna sitta vart som helst o slösurfa :) Annars blir det mest att jag springer mellan datorn och teven.
Made my day! Kan se på Big Brother och blogga samtidigt! Det om något är väl en lyx? ;)

Nu ska jag slappa för att samla nya bättre energier inför morgondagen :)







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

<3

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Fan vad duktig du är jag önskar jag hade den energin Cim.

Kommentera inlägget här :