Bara för att jag inte har något vettigt att göra...

publicerat i Allmänt;
...så kan jag babbla lite här. Mina läsare ökar ju! :) Fortsätt så :D
på lördag smäller det.
Eller smäller hoppas jag väl att det inte gör, men det blir inflyttning big time iaf :)
Just nu är det ju i stort sett bara sängen och köksbordet som är på plats. Och dendär jävla sängen hoppas jag slippa flytta på ett tag. Jag o Gro kämpade som två blå för att få in fanskapet i bilen på endast två rundor. Och jag försökte, med alla armar intakta, sitta och hålla i skiten för att det inte skulle fara ut genom bagageluckan i någon häftig sväng.
Men det gick bra och nu är den på plats!

Senare idag blir det IKEA med ovan nämnda fruntimmer (nej, inte sängen, hon stannar hemma).



Just nu försöker jag få i mig lite frukost bestående av Naturdiet Shake Choco Banana :)
Svårt att få i mig mat dagtid just nu, kvällar o nätter är en annan sak!
Då går det bannemig ner både det ena och det andra! Hunden får med andra ord passa sig!


mumma!!!












Kommentera inlägget här :