Mars 18, 2011

publicerat i Allmänt;

Kan med sann lycka och glädje meddela att min teve nu fungerar!
Visserligen har jag bara tre kanaler. Fyran, Barnkanalen samt Kunskapskanalen, men fungerar gör den!
Resten av kanalutbudet ska tydligen börja fungera i början av nästa vecka har jag blivit lovad, men jag tror det först när jag ser det.

Firade denna personliga seger med thaikäk o godis igår kväll. Efter att ha ätit i stort sett ingenting i en vecka o sen trycka i sig massor en kväll mår jag väldigt illa idag.
Men jag ska mysa här hemma ikväll :) med gå o småpilla o drömma om allt jag ska köpå iframtiden.
Lite nya brommor,krukor, mattor och lampor står högst på listan. Och lite fina prydnads kuddar. Och en fin pläd... Ja, den där önskelistan är väldigt lång och väldigt dyr, dessvärre.

Fick iaf köpt mig en väldigt fin ljusstake på Åhlens idag!



Och någonting annat som skulle förgylla både min bostad och mitt hem är ett piano... Men eftersom jag inte riktigt har tillgång till den platsen just det instrumentet kräver, så får det bli en synth istället.
Sååå länge sedan jag spelade och det kliar i fingrarna!
Får förhoppningsvis en av mor o far när jag fyller :) Det tackar jag inte nej till!

Nu ska jag luta mig tillbaka i min underbara soffa o se vad Barnkanalen har att erbjuda ;)













Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av V - Smyckesdesign:

söt blogg du har :) Allt bra med dig idag?

2:a kommentar, skriven , av caroline:

fin blogg!

följa varandra via bloglovin?:)

Kommentera inlägget här :