Mars 19, 2011

publicerat i Allmänt;

Den här dagen har varit hemsk.
Ont i halsen så jag börjar faktiskt tro att någon lurat mig att svälja ett rivjärn inatt, antagligen var det insmort i honung eller något annat smaskigt.
Och så är jag så sjukt trött...
Okej, nu ska jag inte klaga mer. Skickar bitterfittan på semester en stund ;)

Jag känner mig otroligt nog redan hemma här. Det brukar annars ta väldigt lång tid. Kanske blir det annorlunda nu när jag varit med o renoverat från första början :)


Imorgon blir det plugga, plugga o åter plugga... Men en liten promenad ska nog hinnas med om det är så att solen behagar titta fram.
Nej jag ska inte vara sån. Idag har varit en underbar dag. Solen värmde verkligen och man känner att våren är påväg :)







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av alice:

hej , vilken fin blogg du har !



var med i veckans blogg ? kopiera bara denna text och sedan så kommer du direkt till inlägget :) lycka till!



http://aalicerebecca.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Ha en bra söndag!

3:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Ush va jobbigt med pluggg.. har själv väldigt mycket med det just nu :/ ..

fin blogg du har iaf! kram :)

Kommentera inlägget här :