Mars 6, 2011

publicerat i Allmänt;
Utgången var riktigt rolig, på ett lite annorlunda sätt. Så många killar/män/gubbar har nog aldrig stött på mig på en o samma kväll. Eller ens samma år.
Men ni som känner mig vet att jag kan värja mig ganska bra ;)
Fick dock höra en ny raggningsreplik iaf i mina öron (hehe) av en av killarna som spelat och skulle hänga med på efterfest. I väntan på taxi stod han en lång stund och studerade mina öron... "Fan, jag använde ju tops imorse, eller?" var tanken som slog mig.
"Du har så jäääävla sexiga öron!! Får jag smörja in dom??"
Ja, den var ju originellt om inte annat.

Nu är bara halva hallen kvar att tapetsera, sen flyttar jag in! :D
Köket är det enda rummet med möbler, o fick även upp gardiner idag! Så det börjar ta sig med andra ord!

Är ruskigt trött nu, så jag ska försöka hålla mig vaken genom BigBrother iaf, sen blir den djuuuup sömn :)



Köket, so far :)














Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej.

Jag tänkte bara fråga var du köpt den tapeten?

2:a kommentar, skriven , av Cim:

Tapeten är köpt på Rusta :)

Kommentera inlägget här :