Problemfyllda vardag...

publicerat i Allmänt;
Inte gjort mycket vettigt idag. Mest lyssnat på Regina Spektor samt ägnat mig åt koffeinintag i olika former.
Tog även en sväng till Torp med bussen. Hade tänkt komma hem med ett par nya brallor, men det sket sig. Befinner mig i en mellanstorlek just nu då 27 är lite för litet och 28 är lite för stort.
Då blir jag lite ambivalent där i provrummet och bestämmer mig istället för att lämna affären i mina gamla jättestora byxor, eftersom det faktiskt är gratis.
Mina problem är faktiskt enorma om man jämför med svält, krig och sådant dravel...
Så jag köpte två påsar klubbor istället, äter jag upp alla till imorgon kommer nog sorlek 28 sitta som en smäck.






Ja, om jag ska vara lite seriös ett par sekunder (ja, jag kan vara det om jag vill)
Har tagit mig ur min "svacka" nu.
Det är skönt och det gick relativt smidigt denhär gången.
Jag har tur som har de människor jag har runt omkring som alltid ställer upp.
Nu ser jag mestadels med lättnad på framtiden :)







Och Grattis till dig Gro! :D


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

har du glömt att du hade fin besök av mig och Tigiero häromdagen eller??? Det skulle man kunna tro enligt din blogg. noll nada zero, inte värt att nämnas kanske? näähääne



köss

Kommentera inlägget här :