Japp... Nu går det utför.

publicerat i Allmänt;
Well, jag tänkte ju skriva ett inlägg innan tuttarna hängde på halv svaj nedanför knäna och dom grå håren intog även de nedre regionerna.
Men nu är klockan över 12 och jag är fyllda 25. Det är halvvägs till 50.
Eller en kvarts till 100 som svärfar så snällt och gladeligen upplyste mig om här om dagen ;)
Tack för den...

Ja, än så länge har jag blivit firad på så sätt att Babe ,Carro o Dennis sjungit för mig samt höll mig utöver ballkongräcket.
Jag har också fått en livs levande strip-tease, i manlig form (och i orange bikini) men dock, man kan ju inte få allt! ;)

Och vad väntar jag mig av morgondagen?
Hoppas på att myggbetten ( dvs. tuttarna) sitter där dom satt igår.
Hoppas på att de där grå stråna, som jag avfärdar som blonda inslag i mitt annars korpsvarta hår inte har några planer på att föröka sig.
Hoppas på att de där små "smilegroparna" i låren, stays that way. och inte utvecklas till kratrar.
Sen är det ju detdär med rynkor...
Kråkfötter är helt okej. Men när det övergår till väldigt markanta strutsfötter blir jag en smula skeptisk.
Botox?

Bästa presenten so far är helt klar ett fem veckors jobb i sommar!! :D
Tack Marre! ♥

Ser fram emot att dinera med älskling, mor o far på kvarters. O på lördag blir det röj!! :D




:D




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

grattis darl! min man är 25 och hans tuttar hänger inte det minsta. så det är nog inga problem än :) grattis även till jobb! :) kram!

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Ja jag hoppas mitt grattis från Kreta kom fram....jag kan trösta dej med att när man blir äldre så blir vännerna det också man kan jämföra sej med andra gubbar och kärringar och ibland kan man intala sej att man ser okay ut....i alla fall i mörk belysning och mycket alkohol i kroppen...då fan är man med på banan igen....

Kommentera inlägget här :