Solokvist o trötter på ett skönt sätt :)

publicerat i Allmänt;
Ja, det blir glest med inlägg i bloggen såhär i fint-väder-tider.
Eller ja, det är ju inte så att det direkt är fint väder varje dag. Här om dagen snöade det och inte några små flingor heller. Det var liksom size-isbjörnsrövar på flingorna som damp ner från himmelen.

Som tur är är ordningen återställd nu och det är sol o vackert väder igen! :)
Fick nyss ett infall och tog en powerwalk runt strandpromenaden, skönt att göra av med lite energi istället för att bara dega framför teven.

Min käresta är ute o slirar ikväll, så jag är "solokvist".
Men det gör inte så mycket, varit så himla trött och yr de senaste dagarna, så det är faktiskt skönk att bara ligga i soffkroken o zappa genom det fantastiska kanalutbudet hon har ;)
Yrseln och tröttheten beror nog till stor det på min medicin, den kan ha det effekten iblan när jag inte riktigt sköter den som ska.
skärpning där.


Funderar på om jag ska vara så fräck o sno mig en öl av henne för att lyxa till det lite?, det är ju ändå lördag ;)
Och, ja, så o ja, så fräck är jag minsann!
Men ingen har nog tvivlat på att jag faktisk är oerhört fräck. Åt det possitiva hållet ;)
 
Nej, nu återgår jag till soffkroken o zappandet!!

Ha en mysig kväll alla mina läsare!!










Kommentera inlägget här :