Nov. 17, 2011

publicerat i Allmänt;

Oh my god and fucking Jesus aswell...
Är så trött att ögonen bokstavligt talat går i kors!
Hunnit med två möten idag (varav ett inefattade en hel del papper som skulle fyllas i. Någonting jag hatar!), och det innan klockan är ett.
Det ena mötet hade jag verkligen bävat inför, men det gick bättre än väntat och nu känner jag mig riktigt stolt över mig själv och det känns som om 10 kilo lättade från mina axlar.
Minst.

Det andra mötet var med min underbara kurator.
Hon är verkligen en ängel.
Men när hon idag började prata kvantfysik, mörk materia och slocknade stjärnor så var min hjärna nära att ge upp.
Så jag fick vänligt men bestämt säga att nu får det nog räcka för idag.










Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av modern:

Gillar dessa underbara gamla pin-up kort

Kommentera inlägget här :